Представляємо Вашій увазі публікації результатів досліджень Info Sapiens та досліджень, в яких брали участь члени команди Info Sapiens.
За даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у жовтні 2024 року Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 3,8 пунктів та становить 68,8 п. Зменшились усі складові індикатора. У жовтні...
Читати даліУ червні – липні 2024 року дослідницькою компанією Info Sapiens було проведено всеукраїнське опитування молоді на замовлення Міжнародного республіканського інституту (IRI) та Ради міжнародних наукових...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у вересні 2024 року Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 7,4 пунктів та становить 72,6 п. Зменшились усі складові індикатора, крім...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у серпні 2024 року Індекс споживчих настроїв українців зріс на 10 пунктів та становить 80 п. Зросли усі складові індикатора. У серпні 2024 року...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування Омнібус, проведеного Info Sapiens 12–18 серпня 2022 року, 88% українців пишаються тим, що є громадянами України, що на 10 відсоткових пунктів...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у липні 2024 року Індекс споживчих настроїв українців зріс на 7,3 пункти та становить 70,1 п. Зросли усі складові індикатора. У липні 2024 року індекс...
Читати даліДослідницька агенція Info Sapiens на замовлення БО «100% ЖИТТЯ» виконала дослідження «Оцінювання стигми щодо туберкульозу в Україні». Окрім оцінки ситуації з ТБ стигмою в Україні у звіті дослідження...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у червні 2024 року Індекс споживчих настроїв українців знизився на 8 пунктів та становить 64,5 п. Зменшились усі складові індикатора. У червні 2024...
Читати даліДослідження, проведене у квітні-травні 2024 року, показало, що більшість українців вірять у перемогу України у війні. За шкалою від 0 (дуже малоймовірно) до 10 (дуже ймовірно), 65% респондентів високо оцінили...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у травні 2024 року Індекс споживчих настроїв українців знизився на 5 пунктів та становить 72,6 п. Суттєво зменшились індекси очікуваних змін...
Читати даліООН Жінки, в партнерстві з дослідницькою агенцією «Інфо Сапієнс» презентували результати дослідження вплив безпекових викликів на дівчат і хлопців, жінок і чоловіків за період широкомасштабного...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у квітні 2024 року Індекс споживчих настроїв українців зріс на 0,6 пунктів та становить 77,6 п. Суттєвих змін серед складових індексу в порівнянні з...
Читати даліОсновні знахідки: • За даними Центру економічної стратегії, на кінець січня 2024 року за кордоном через війну перебуває 4,9 млн українців. Переважна більшість воєнних мігрантів – це жінки (найбільша...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у березні 2024 року Індекс споживчих настроїв українців зріс на 6,8 пунктів та становить 77 п. Зросли усі складові індикатора. У березні 2024 року...
Читати даліОсновний тренд 2023 року щодо ситуації з корупцією в Україні можна охарактеризувати як «розчарування після надій на краще». Так, оцінки за низкою показників (зокрема, поширеність і динаміка рівня...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у лютому 2024 року Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 6,2 пункти та становить 70,2 п. Зменшилися усі складові індикатора, крім...
Читати даліАгенція Info Sapiens презентувала дані опитування польської та української молоді, яке було проведено у співпраці з ARC Rynek i Opinia на замовлення Mieroszewski Centre, 500 СAWI опитувань з молоддю віком 16-26 у кожній...
Читати даліОсновні знахідки: • Два страхи перед службою в ЗСУ: неналежне навчання та «погані» командири. • Серед тих, хто негативно оцінює майбутню ситуацію на фронті, майже половина пов?язує це з корупцією і лише...
Читати даліПро це свідчать дані січневої хвилі всеукраїнського національно репрезентативного Омнібусу Info Sapiens, проведеної 11–19 січня 2024 року. 24 лютого Україна перетинає позначку в два роки повномасштабної війни....
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у січні 2024 року Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 0,7 пункти та становить 76,4 п. У січні 2024 року індекс споживчих настроїв (ІСН)...
Читати даліВ листопаді-грудні 2023 компанія Info Sapiens на замовлення ГО «Об'єднання матерів і дружин Захисників України» опитала 400 матерів та дружин загиблих військових, що є членкинями ГО. Додатково ГО провела власне...
Читати даліInfo Sapiens на замовлення Cedos виконали повний супровід польових робіт та збір емпіричних даних для дослідження просторового розподілу робочих місць та пов?язаності їх з місцями проживання на території...
Читати даліПро це свідчать дані спільного всеукраїнського національно репрезентативного опитування Info Sapiens та Центру Діалогу ім. Ю. Мєрошевського 11–19 січня 2024 року. Блокада кордону не могла не позначитись на...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у грудні 2023 року Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 3,8 пунктів та становить 77,1 п. Суттєво (-13,2 п.) зменшився Індекс очікуваного...
Читати даліПравославна церква України цьогоріч затвердила повний перехід на новий календар. Тож вже з 1 вересня християни України могли почати відзначати зимові релігійні свята по-новому: Різдво - 25 грудня, а...
Читати далі7 грудня було презентовано результати другої хвилі репрезентативного опитування населення України щодо ставлення до повоєнної відбудови. Дослідження проводилося на замовлення Transparency International Ukraine за...
Читати даліПро це свідчать дані всеукраїнського національно репрезентативного опитування, проведеного Info Sapiens на замовлення та у співпраці з польським Центром Діалогу ім. Ю. Мєрошевського 9–19 жовтня 2022...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у листопаді 2023 року Індекс споживчих настроїв українців зріс на 1 пункт та становить 80,9 п. У листопаді 2023 року індекс споживчих настроїв (ІСН)...
Читати даліУпродовж червня-вересня 2023 р. дослідницька агенція Info Sapiens на замовлення Міжнародного благодійного фонду «Альянс громадського здоров’я» провела комплексне дослідження «Оцінка потреб провайдерів...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у жовтні 2023 року Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 2.8 пункти та становить 79,9 п. У жовтні 2023 року індекс споживчих настроїв (ІСН)...
Читати даліУ вересні-жовтні 2023 року компанія Info Sapiens на замовлення Української асоціації виробників тютюнових виробів «Укртютюн» провела дослідження поширеності сигарет з ознаками нелегальності та ставлення...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у вересні 2023 року Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 2.1 пункти та становить 82,8 п. У вересні 2023 року індекс споживчих настроїв...
Читати даліІнститут Конфліктології та Аналізу Росії (ІКАР) спільно з соціологічною компанією Info Sapiens провів щомісячне соціологічне дослідження в рамках моніторингу російського суспільства під назвою «Дзеркало...
Читати даліУ серпні-вересні 2023 року за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» і сприяння ГО «Форум видавців» на замовлення Українського інституту книги дослідницькою компанією Info Sapiens було проведено третю...
Читати даліУ 2023 р. дослідницькою компанією Info Sapiens було проведено українську частину дослідження «Українська молодь сьогодні – 2023» на замовлення Міжнародного республіканського інституту (IRI) та Ради міжнародних...
Читати даліУпродовж квітня-травня 2023 р. дослідницька агенція Info Sapiens на замовлення БФ «Право на захист» провела комплексне дослідження «Оцінка потреб громад Чернігівської області в соціальних послугах та аналіз...
Читати даліЗ початком російського широкомасштабного вторгнення життя мільйонів українців змінилося, зокрема, в гуманітарному вимірі. З перших днів вторгнення в лютому українське громадянське суспільство та...
Читати даліУ травні 2023 р. дослідницькою компанією Info Sapiens на замовлення UNFPA, Фонду ООН у галузі народонаселення, було проведено опитування у рамках проєкту «Трамплін до рівності: Проєкт зі зміни соціальних норм та...
Читати даліЧи забули ми про гендерну рівність після початку повномасштабного вторгнення? Аналіз медійного ландшафту показує, що хоча певні суспільні теми витіснила воєнна тематика, усе-таки вони залишаються...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у серпні 2023 року Індекс споживчих настроїв українців зріс на 1.3 пункти та становить 84,9 п. У серпні 2023 року індекс споживчих настроїв (ІСН) склав...
Читати даліУ листопаді–грудні 2022 р. та квітні–травні 2023 р. дослідницька агенція Info Sapiens на замовлення Центру економічної стратегії провела дві хвилі соціологічних досліджень у рамках проєкту «Біженці з України:...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у липні 2023 року Індекс споживчих настроїв українців зріс на 1.1 пункт та становить 83,6 п. У липні 2023 року індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 83,6...
Читати даліВідмова українців від співпраці навіть із тими росіянами, які виступають проти війни, стала досить незвичним феноменом російсько-української війни. Нічого подібного, наприклад, не спостерігалося під...
Читати даліУ сучасному світі загальна кількість жертв автоаварій перевищує обсяг сукупних втрат від тероризму, пожеж, повеней, залізничних та авіаційних катастроф. При цьому показники дорожньо-транспортного...
Читати даліПідготовлено за результатами соціологічного дослідження проведеного у 2022 р. компанією на замовлення Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) за Методикою стандартного опитування...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у червні 2023 року Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 9,5 пунктів та становить 82,5 п. Зменшилися усі складові індикатора. У червні 2023...
Читати даліКомпанія Info Sapiens провела дослідження ставлення бізнесу до антикорупційної податкової реформи на замовлення ГО «Інститут економічного лідерства». Було опитано 500 підприємців-юридичних осіб за...
Читати даліВисокорівнева корупція, мабуть, шкідливіша, ніж побутова корупція, оскільки коштує дорожче як у грошовому, так і в політичному вимірах. Водночас побутова корупція може «нормалізувати» недоброчесність...
Читати даліПроєкт «Сприяння економічній участі вразливих груп населення, включно з ВПО, в Україні» розпочав дослідження економічної активності жінок-ВПО та їхніх стратегій відновлення джерел доходу....
Читати даліSenior Researcher, Social and Political Research, incl. Monitoring and Evaluation Info Sapiens is one of the biggest local research agencies in Ukraine, with a well-established market position in public opinion, social and political research. We are looking for a motivated SeniorResearcher who can provide valuable input into the company’s growth. Key...
Читати далі(Middle) Researcher, Market Research Info Sapiens is one of the biggest local research agencies in Ukraine and is now actively developing a market research department. We are looking for a motivated researcher (middle) who is passionate about uncovering consumer insights and is willing to work in a highly dynamic environment. Key responsibilities: • Manage...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у травні 2023 року Індекс споживчих настроїв українців зріс на 7,4 пунктів та становить 92 п. Зросли усі складові індикатора. У травні 2023 року...
Читати даліНа замовлення Transparency International Ukraine за підтримки Проєкту USAID “Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні “ВзаємоДія” дослідницька агенція Info Sapiens провела соціологічне опитування...
Читати даліДослідження про обізнаність українців у сфері кібербезпеки виявило кілька цікавих тенденцій. Зокрема, підлітки все частіше стикаються з кіберзагрозами, такими як викрадення акаунтів у соціальних...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у квітні 2023 року Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 6,6 пунктів та становить 84,6 п. Зменшилися Індекс очікуваних змін особистого...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у лютому 2023 року Індекс споживчих настроїв українців зріс на 4,6 пунктів та становить 91,2 п. Зросли Індекс очікуваних змін особистого...
Читати даліДослідження на тему «Вплив війни на молодь в Україні» було підготовлено ГО «Аналітичний центр Cedos» і дослідницькою агенцією Info Sapiens за ініціативи, а також технічної та організаційної підтримки...
Читати даліОпитування проходило в режимі онлайн у листопаді-грудні 2022 року на замовлення Центру економічної стратегії. Опитано 1003 дорослих українців (18+) з усіх регіонів України, які на час опитування перебували...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у лютому 2023 року Індекс споживчих настроїв українців зріс на 2,7 пункти та становить 86,5 п. Зросли індекси доцільності робити великі закупи,...
Читати далі24 лютого 2023 року було опубліковано спільний звіт InfoSapiens та всесвітньої некомерційної організації HelpAge International. Цей звіт показує, що права людей похилого віку знаходяться під загрозою через війну в...
Читати даліПід час повномасштабної війни суспільні настрої змінились кардинально – суспільство мобілізувалось проти агресора. Команда Info Sapiens проводила опитування майже кожного тижня війни і, незважаючи на...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у січні 2022 року Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 0,1 пункти та становить 83,8 п. Зменшилися індекси очікуваного розвитку...
Читати даліЗа даними опитування «Гендерні стереотипи та ролі очима молоді: до і після початку повномасштабної російської агресії”, яке компанія Info Sapiens провела на замовлення ГО «Інсайт» в листопаді 2022 року,...
Читати даліЗ 6 до 22 жовтня 2022 року компанія Info Sapiens на замовлення Центру аналізу та соціологічних досліджень Міжнародного республіканського інституту у співпраці з ГО “Інтерньюз-Україна” в рамках Програми USAID...
Читати далі19 січня було презентовано дослідження «Практики взаємовідносин, конфлікти та тригерні теми серед українських ВПО та приймаючих громад, а також репатріантів та місцевих громад», яке було виконано...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування, проведеного Info Sapiens 12–15 січня 2023 року, 34% українців святкували Різдво 7 січня, 21% - 25 грудня, а 25% святкували і 25 грудня, і 7 січня. На...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у грудні 2022 року Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 1,3 пункти та становить 83,9 п. Зменшилися індекси поточного особистого...
Читати даліЩо українці знають про польську культуру? Як вони сприймають спадщину Речі Посполитої і чи ідентифікують себе з нею як нація? Щоб отримати відповіді на ці питання, важливі також у політичному плані,...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у листопаді 2022 року Індекс споживчих настроїв українців зріс на 1,6 пункти та становить 85,2 п. Зросли індекси поточного особистого...
Читати даліУ вересні 2022 року команда Info Sapiens на замовлення Центру екологічних ініціатив “Екодія” провела дослідження ставлення українців до відновлювальних джерел енергії (ВДЕ). В рамках дослідження було...
Читати даліЗагальнонаціональне опитування щодо громадського залучення проводиться в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» (USAID/ENGAGE), що фінансується Агентством США з міжнародного...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у жовтні 2022 року Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 2,4 пункти та становить 83,6 п. Незначно зменшилися усі складові індикатора,...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у вересні 2022 року Індекс споживчих настроїв українців зріс на 10,5 пунктів та становить 86 п. Зросли усі складові індикатора. У вересні 2022 року...
Читати далі20 жовтня в рамках Школи Cedos відбувся методологічний семінар, де заступниця директора Info Sapiens Інна Волосевич разом з іншими дослідниками відповідали на питання: • Якими є особливості...
Читати даліInfo Sapiens провів репрезентативне дослідження стану малого та середнього бізнесу на замовлення Представництва Центру міжнародного приватного підприємництва в Україні (СІРЕ). За результатами...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у серпні 2022 року Індекс споживчих настроїв українців зріс на 2,3 пункти та становить 75,6 п. Зросли усі складові індикатора, крім Індексу...
Читати даліОпубліковано 25 серпня 2022 р. Марком Ван Вугтом, Хоноратою Мазепус, Лассе Лаустсеном, Флоріаном ван Левеном і Генрікасом Бартусевічусом, у рубриці «Управління», «Війна в Україні» КЛЮЧОВІ...
Читати даліШановні клієнти та партнери, Україна зараз переживає найтрагічніший час періоду незалежності і водночас момент найбільшого єднання українського народу. Info Sapiens переконаний, що дослідження в цей...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування, проведеного Info Sapiens 11–15 серпня 2022 року на замовлення польського Центру діалогу ім. Ю. Мєрошевського, після початку повномасштабної...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування Омнібус, проведеного Info Sapiens 12–18 серпня 2022 року, 98% українців пишаються тим, що є громадянами України і вперше цей показник є...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у липні 2022 року Індекс споживчих настроїв українців зріс на 1,1 пункт та становить 73,2 п. Дещо зросли індекси очікуваних змін матеріального...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно-репрезентативного опитування, проведеного Info Sapiens 21–24 липня 2022 року, 62% українців вважають, що війна з Росією триватиме ще півроку і більше, тоді як в середині...
Читати даліДослідження «КОРУПЦІЯ В УКРАЇНІ 2021: РОЗУМІННЯ, СПРИЙНЯТТЯ, ПОШИРЕНІСТЬ» було проведено за підтримки EUACI на замовлення Національного агентства з питань запобігання корупції – НАЗК. Це уже третє...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у червні 2022 року Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 12,4 пункти та становить 72,2 п. Скоротилися всі складові індикатора. У червні...
Читати далі7 липня 2022 року Королівський Об'єднаний інститут оборонних досліджень (RUSI) опублікував коментар Ендрю Уілсона (професор українських студій у Школі слов'янських та східноєвропейських студій в...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у травні 2022 року Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 1,1 пунктів та становить 84,5 п. Скоротилися такі складові індикатора: Індекс...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування Омнібус Info Sapiens, проведеного 12–17 травня 2022 року у співпраці з ExtremeScan, 61% українців ставляться до переселенців у своєму населеному...
Читати даліТакими є результати всеукраїнського національно репрезентативного опитування на тему благодійності і волонтерства під час війни, проведеного Info Sapiens 2-8 травня 2022 року. Вибірка склала 1528 інтерв’ю,...
Читати даліЦей звіт заснований на проєкті «Хроніки в росії» та дослідженні української компанії Info Sapiens. Соціологи продовжують виконувати свою роботу, незважаючи на жахи війни в Україні. Завантажити звіт...
Читати даліТакими є результати онлайн опитування українських біженців Info Sapiens, проведеного у співпраці з Апостольським Екзархатом в Італії з 22 квітня по 7 травня. Загалом було опитано 889 респондентів. Вибірка не є...
Читати даліДослідницька компанія Info Sapiens у квітні провела опитування українців, а НКО ExtremeScan – аналогічне опитування росіян про ставлення до українського і російського народів. Найцікавіше питання: «Якби у вас...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні» у квітні 2022 року Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 6,8 пунктів та становить 85,6 п. Падіння індикатора спричинене зменшенням усіх...
Читати даліОпубліковано 29 квітня 2022 року автором Рагнхільд Нордос, Луїза Олссон, Гудрун Остбі та Торунн Трюггестад Жінки є «невід’ємною частиною країни та її опору» - з таким посланням звернулася до світу...
Читати далі10-14 квітня компанія Info Sapiens провела опитування у рамках всеукраїнського національно репрезентативного опитування Oмнібус, а ExtremeScan провела аналогічне опитування «Хроніки» в РФ: українцям та росіянам...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування, проведеного Info Sapiens 18-19 квітня 2022 року, 83% українців проти офіційного визнання частиною Росії раніше окупованих районів Донбасу і 82%...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування Oмнібус, проведеного Info Sapiens 10-14 квітня 2022 року, якщо в березні лише 53% тих, хто працював/навчався перед війною, продовжують...
Читати даліКомпанія Info Sapiens розпочала дослідження, присвячене потребам, умовам перебування та емоційному стану людей, які були вимушені виїхати з України через російську військову агресію. Опитування...
Читати даліКомпанія Info Sapiens на замовлення CASE Ukraine ще у листопаді 2021 року провела опитування на тему, як ставляться українські підприємці до необхідності обмінюватися актами прийому-передачі виконаних робіт із...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування, проведеного Info Sapiens в грудні 2021 року, найвідомішою благодійною організацією як в Україні, так і на Донбасу є Фонд Ріната Ахметова –...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у березні 2022 року Індекс споживчих настроїв українців зріс на 28,3 пунктів та становить 92,4 п....
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування Oмнібус, проведеного Info Sapiens 24-28 березня 2022 року, тільки 12% українців, що виїхали за кордон через війну на момент опитування, хотіли...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування Oмнібус якщо в лютому 15% українців вважали себе прихожанами УПЦ Московського патріархату, то в березні таких лишилось тільки 4%:...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування Oмнібус, проведеного Info Sapiens 24-28 березня 2022 року, тільки 37% українців, що працювали станом на початок війни, отримують заробітну плату...
Читати даліДисклеймер: жодний клієнт у нас в цей час рейтинги не замовляв, рейтинги включені в щомісячний Омнібус, на який будь-який клієнт може оформити річну підписку (наразі це зробили закордонні клієнти, які...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування, проведеного Info Sapiens 28-29 березня 2022 року, 79% українців звинувачують «простих росіян» у вторгненні, два тижні тому ця цифра становила...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування, проведеного Info Sapiens 28-29 березня 2022 року, 82% українців проти офіційного визнання частиною Росії раніше окупованих районів Донбасу і...
Читати даліОпубліковано 26 березня 2022 року Генрікасом Бартусевичусом, Оноратою Мазепусом та Флоріаном ван Левеном Виглядає, що вторгнення в Україну йде не за планом Кремля. Так само, як під час Другої чеченської...
Читати даліКомпанія Info Sapiens, що займається маркетинговими та соціальними дослідженнями в Україні, з занепокоєнням дивиться на світових лідерів ринку, що продовжують свою діяльність в росії. Мова йде зокрема про...
Читати даліДослідницька агенція Info Sapiens провела "Дослідження доступності української книги за кордоном" на замовлення Українського інституту книги. Російська пропаганда працює над дискредитацією України...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у лютому 2022 року Індекс споживчих настроїв українців зріс на 1,8 пунктів та становить 64,1 п....
Читати даліМоже здатись, що акти виконаних робіт - це незначна перепона для ведення бізнесу. Проте, в масштабах країни на підготовку та обмін цими документами підприємці витрачають до 34 млрд грн на рік в...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування Омнібус Info Sapiens, проведеного 7 – 23 лютого 2022 року, 56% українців до війни вважали, що в разі вторгнення Росії точно або скоріше...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування, проведеного Info Sapiens 14-15 березня 2022 року, 84% українців проти офіційного визнання Криму частиною Росії як умови закінчення війни (тоді...
Читати даліBy Miriam Berger As the Russian invasion enters its third week, most Ukrainians want to keep up the fight, according to a poll released Wednesday. Conducted by Info Sapiens, based in the Ukrainian capital of Kyiv, the poll offers the clearest snapshot yet of Ukrainian public opinion as Russian forces continue to shell and encircle cities in a war that analysts say is...
Читати даліТакими є результати опитування Info Sapiens, проведеного 8-9 березня для британсько-американської компанії ORB. Ми переклали їх інфографіку українською: - 85% українців впевнені, що ‘Важливо продовжувати...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування, проведеного Info Sapiens для Британського дослідницького агентства OРБ 3-4 березня 2022 року, 79% українців проти офіційного визнання...
Читати даліТак за даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування, проведеного Info Sapiens 16-21 лютого 2022 року, 60% українців стривожені можливістю нового збройного вторгнення Росії в Україну. Можна...
Читати даліПротягом 2015-2021 років Info Sapiens щорічно проводить опитування імпортерів та експортерів для Інституту економічних досліджень та політичних консультацій. Кожного року в опитуванні беруть участь понад 1000...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у січні 2022 року Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 4,9 пунктів та становить 62,3...
Читати даліАгенцією Info Sapiens на замовлення ГО УЕК «Зелена хвиля» було проведе дослідження, яке мало на меті оцінити потреби у використанні екологічних ігор. Серед основних висновків дослідження: • Загалом, 70%...
Читати далі51% українців, в першу чергу, вважають ліс місцем відпочинку для себе, 36% – домівкою дикої природи, і лише 12% – економічним ресурсом. Всеукраїнське опитування, проведене соціологічною агенцією Info Sapiens на...
Читати даліЗа даними опитування Info Sapiens, проведеного 12-17 січня на замовлення Центру політичного консалтингу методом телефонного інтерв’ю, тільки 8% курців та 6% населення вважають, що держава докладає достатньо...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у грудні 2021 року Індекс споживчих настроїв українців незначно зріс на 1,2 пункти та становить...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у листопаді Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 66 п. Падіння індикатора спричинене...
Читати далі88% побутових споживачів газу знають про своє право обирати постачальника газу, 13% скористалися такою можливістю, і лише 1,5% із тих, хто мав намір змінити постачальника, не змогли цього зробити. Це...
Читати далі16 грудня 2021 року на засіданні Національного Кластеру Кібербезпеки відбулась презентація дослідження «Обізнаність різних соціодемографічних груп громадян України щодо головних кіберзагроз,...
Читати даліНа замовлення центру «Нова Європа», дослідницькою агенцією Info Sapiens було проведене загальноукраїнське соціологічне опитування щодо очікувань українського суспільства від зовнішньої політики...
Читати даліТакими є результати опитування, проведеного Info Sapiens 27 листопада – 4 грудня 2021 року, спільно з PGR Consulting Group LLC. За даними опитування 62% чернівчан вважають, що справи в місті йдуть в неправильному напрямку, а...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування, проведеного Info Sapiens на замовлення Ukrainian Gambling Council 2 - 26 жовтня 2021 року, 7,2% українців хотіли б зіграти хоча б в одну з азартних ігор на...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у жовтні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 68,8 п. Падіння індикатора спричинене зниженням...
Читати даліУпродовж останніх років у культурному середовищі і практиці закріпилось визначення «молодий художник», найбільшою мірою за рахунок певних резонансних подій: конкурсів, премій, бієнале, програм —...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у вересні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 69,1 п. Падіння індикатора спричинене...
Читати даліУкраїнські позичальники продовжують стикатися з високими процентними ставками та низьким рівнем дотримання законодавства у сфері споживчого кредитування банками та фінансовими компаніями....
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у серпні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 73,7 п. Незначне зростання індикатора...
Читати даліМіністерство цифрової трансформації разом із проєктом USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» дослідили антикорупційний та соціальний вплив відкритих даних в...
Читати даліІнна Волосевич на Конференції з демократичного врядування Міжнародного республіканського інституту порівняла: • Індекс якості обслуговування та послуг, обрахований Соціологічною групою...
Читати даліНа замовлення Програми Розвитку ООН в Україні дослідницька агенція Info Sapiens в партнерстві з ВГО «Національна Асамблея людей з інвалідністю України» провела дослідження доступності сервісів та...
Читати даліInfo Sapiens провели дослідження антикорупційного та соціального впливу відкритих даних у сфері лісового господарства у рамках USAID/UK aid проекту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та...
Читати даліПрограма Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Конкурентоспроможна економіка України», у партнерстві з компанією Інфо Сапієнс та Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій...
Читати даліЯ народилась в російськомовній родині у Львові, українську мову вивчила в першому класі школи. В школі в мене було три таємниці: • ми в родині розмовляємо російською (ми з мамою, переходячи...
Читати даліЗа даними онлайн-опитування «Якою є Україна для українців?», проведеного Info Sapiens 17-19 серпня 2021 року, 81% респондентів вважають українців красивими, 74% – волелюбними і веселими, 71% – гостинними, але лише 54%...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у липні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 71,3 п. Незначне падіння індикатора спричинене...
Читати далі48% громадян впевнені, що головною загрозою у роботі влади у найближчі 3 роки є рішення влади, які суперечать Конституції. Про це свідчать дані соціологічного дослідження «Як українці розуміють та...
Читати даліМіністерство цифрової трансформації разом із проєктом USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» дослідили антикорупційний та соціальний вплив відкриття державних...
Читати даліСпільне дослідження Noblet Media CIS та Info Sapiens виявило справжнє ставлення споживачів до життєвих цілей та пріоритетів у 6 країнах: Україні, Азербайджані, Білорусі, Грузії, Молдові та Узбекистані. Київ, 30 липня...
Читати даліПівроку тому в лікарні не було кому перенести мою бабусю в реанімацію. Тоді персонал зателефонував моїй мамі й попросив привести із собою ще когось, і вона допомагала бабусю нести, і її пустили (хоча...
Читати даліЗа даними Центру громадського здоров’я МОЗ в Україні близько 1 500 000 людей інфіковано вірусом гепатиту С. Більшість цих людей не знає про свій статус, оскільки хвороба частіш за все протікає...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у червні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 72,9 п. Незначний ріст індикатора спричинений...
Читати даліНа думку містян, основні переваги, які отримає місто від відкриття ресторану – робочі місця, додаткові кошти у місцевий бюджет та нове місце для відпочинку і розваг. У квітні 2021 року компанія...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у травні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 71,3 п., що на 5,9 п. нижче, ніж у квітні. Скорочення...
Читати даліТакими є результати всеукраїнського національно репрезентативного опитування, проведеного Info Sapiens 14-18 червня на замовлення Центра політичного консалтингу методом телефонного інтерв’ю з дзвінками...
Читати даліБільше половини української молоді вважає, що країна рухається у правильному напрямку. Про це свідчать результати національного опитування молоді, проведеного компанією InfoSapiens на замовлення Центру...
Читати даліТакими є результати опитування, проведеного Info Sapiens 14 – 18 травня 2021 року, спільно з PGR Consulting group. За даними опитування 46% чернівчан вважають, що справи в місті йдуть в неправильному напрямку, але перед...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у квітні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 77,2 п., що на 9,4 п. вище, ніж у березні. Підвищення...
Читати даліОперативно та доступно про розклад комунальних ремонтів у місті, точне прибуття громадського транспорту, екологічні аспекти чи здійснення громадського контролю за діяльністю місцевих депутатів – у...
Читати даліКиїв, 22 квітня 2021 року. — Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні презентує результати опитування «Ставлення до вакцинації від COVID-19», проведеного в березні 2021 року дослідницькою агенцією Info Sapiens за...
Читати даліПроект USAID «Трансформація фінансового сектору» опублікував результати першої хвилі дослідження ринку мікрокредитування в Україні, яке було проведено у співпраці з Info Sapiens. Основні висновки...
Читати даліДослідники Info Sapiens взяли участь у презентації результатів дослідження «Барометр настроїв споживачів у енергетиці за 2018 — 2020 роки». Дослідження було проведено на завмолення DiXi Group у рамках проєкту USAID...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у березні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 67,8 п., що на 1,3 п. нижче, ніж у лютому. Незначне...
Читати даліГО «Детектор медіа» опублікувала звіт за результатами дослідження «Індекс медіаграмотності українців» на основі даних кількісного дослідження, здійсненого дослідницькою агенцією Info Sapiens наприкінці...
Читати даліКоманда Школи політичної аналітики НаУКМА презентувала у Прес-центрі Українського кризового медіа-центру результати всеукраїнського репрезентативного опитування, присвяченого окремим положенням...
Читати даліНезважаючи на сталий рівень громадянської активності та готовність об’єднуватися для вирішення важливих для них справ, українці вважають, що влада повинна піклуватися про добробут громадян. Такий...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у лютому Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 69,1 п., що на 8,4 п. нижче, ніж у січні. Зросли усі...
Читати даліЯким є “ідеальне місто” в Україні для підприємців? Про це говорили 25 лютого за активної участі представників місцевої влади, які поділились успішними рішеннями для започаткуваня та безпеки ведення...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у січні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 60,7 п., що на 5,2 п. нижче, ніж у грудні 2020....
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування, проведеного Info Sapiens 21 січня - 5 лютого 2021 року, Володимиру Зеленському довіряють 34% українців, Дмитру Разумкову – 30%, Віталію Кличко...
Читати даліInfo Sapiens провели дослідження антикорупційного та соціального впливу відкриття державних даних на провадження бізнесу в Україні у рамках USAID/UK aid проекту «Прозорість та підзвітність у державному...
Читати даліУ січні 2021 року, Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України», компанія Інфо Сапієнс, Інститут економічних досліджень та політичних консультацій, розпочали другу хвилю дослідження «Індекс...
Читати даліInfo Sapiens провели дослідження антикорупційного та соціального впливу відкритих даних Національної служби здоров’я України та Міністерства охорони здоров’я України у рамках USAID/UK aid проекту...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за посиланнями нижче. Завантажити звіт в форматі .pdf Завантажити презентацію в форматі...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у грудні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 65,9 п., що на 0,2 п. вище, ніж у листопаді. Зниження...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у листопаді Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 65,7 п., що на 3,3 п. вище, ніж у жовтні. Найбільш...
Читати даліНа замовлення центру «Нова Європа», дослідницькою агенцією Info Sapiens було проведене загальноукраїнське соціологічне опитування щодо очікувань українського суспільства від зовнішньої політики...
Читати даліПублікуємо результати дослідження «Читання в контексті медіаспоживання та життєконструювання», здійсненого Info Sapiens на замовлення Українського інституту книги. У дослідженні взяло участь 3900 осіб, а...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у жовтні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 62,4 п., що на 9,2 п. нижче, ніж у вересні. У жовтні...
Читати далі17 листопада 2020, Київ. – Міністерство цифрової трансформації разом із проєктом USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» презентували результати якісного...
Читати далі48% опитаних іноземних інвесторів вважають, що інвестиційна привабливість України знижується, 42% не вбачають суттєвих змін, тільки 9% бачать покращення. Про це свідчать результати п’ятого щорічного...
Читати даліЗгідно з Р. Інглхартом, протягом майже всієї історії пріоритетом для людства було виживання і це актуалізувало цінності групової солідарності, традиціоналізм, неприйняття інакшості і підкорення...
Читати даліКомпанія Info Sapiens у день місцевих виборів проводила екзит-пол у Чернівцях на замовлення PGR Consulting Group. Оскільки проведення екзит-полів передбачає використання репрезентативної вибірки дільниць для...
Читати даліНа виборах до міської ради перемагає «Єдина Альтернатива». Перше місце на виборах міського голови Чернівців у Романа Клічука (партія «Єдина альтернатива») Екзит-пол проводився ТОВ «ІНФО САПІЄНС» на...
Читати даліЗагальнонаціональне опитування щодо громадського залучення проводиться в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» (USAID/ENGAGE), що фінансується Агентством США з міжнародного...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у вересні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 71,6 п., що на 3,1 п. вище, ніж у серпні. Зросли...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування, проведеного Info Sapiens 18-19 жовтня, 14% українців зазначили, що опитування під час виборів, ініційоване Президентом, підвищує...
Читати даліУ 2020 р. дослідницькою компанією Info Sapiens було проведено дві хвилі загальнонаціонального опитування у рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» (USAID/ENGAGE), що фінансується Агентством...
Читати даліОпитування проведено Info Sapiens на замовлення Школи політичної аналітики в межах Ініціативи з розвитку аналітичних центрів в Україні, яку виконує Міжнародний фонд "Відродження" у партнерстві з...
Читати даліПопри невизначеність у втіленні реформ та дії влади, українці добре обізнані про громадський активізм та готові брати участь у житті своїх громад. Про це свідчать результати останньої хвилі...
Читати даліКоманда Info Sapiens на замовлення Представництва Центру міжнародного приватного підприємництва в Україні (https://www.cipe.org/) провела масштабне опитування керівників та власників мікро-, малого і середнього...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у серпні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 68,5 п., що на 1,8 п. вище, ніж у липні. Усі складові...
Читати даліПостійний моніторинг та оцінка основних економічних, регуляторних та інституційних змін, вимірювання ефективності управління економікою на національному та місцевому рівнях, зокрема на рівні міст,...
Читати далі83% українців різко негативно ставляться до незаконного полювання на рідкісні дикі види тварин — ведмедя та рись — і вважають, що держава має забезпечити виконання Закону України щодо їх захисту. Такі...
Читати даліЗа результатами щомісячного опитування Омнібус Info Sapiens у липні 2020 р., 72% українців старше 16 років зазначили, що якби в них була можливість вибрати країну, в якій народитися, то вони обрали б Україну. Цей...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у липні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 66,7 п., що на 1,7 п. вище, ніж у червні. Серед...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у червні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 65,1 п., що на 11,2 п. менше, ніж у травні. Найбільше...
Читати даліЗа даними щомісячного опитування Омнібус Info Sapiens, у червні 2020 року 42% українців висловили занепокоєння нестачею грошей. У березні 2020 цю проблему зазначали 31% респондентів. Респондентам було...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у травні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 76,3 п., що на 10,1 п. більше, ніж у квітні....
Читати даліКомпанія Info Sapiens розпочинає масштабне опитування малого і середнього бізнесу щодо правових потреб підприємств. Загалом буде опитано не менше 800 підприємств по всій Україні. Проект «Дослідження...
Читати даліЗа даними опитування Info Sapiens, проведеного 22-24 травня на замовлення Центру політичного консалтингу, 72% мешканців великих і середніх міст зазначили, що почали палити тому, що палили друзі або оточення, 14%...
Читати даліПрезентували результати дослідження обізнаності споживачів фінансових послуг України про систему гарантування вкладів. Проект проводився на замовлення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб за...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у квітні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 66,2 п., що на 6,8 п. менше, ніж у березні. Найбільше...
Читати даліЗа даними щомісячного опитування Омнібус Info Sapiens, у квітні 2020 року частка українців, які працюють за наймом, впала на 13 відсоткових пунктів до попереднього місяця. Серед тих, що працюють, частка повністю...
Читати далі5 травня команда Школи політичної аналітики НаУКМА провела онлайн-презентацію результатів опитування «Донбас і Крим: людський та геополітичний виміри». Опитування проведено Info Sapiens на замовлення...
Читати даліПишаємось тим, що наші дані використовує Національний банк України для квартального Інфляційного звіту. Мова йде, зокрема, про такі показники, як інфляційні очікування, індекс споживчих настроїв, а...
Читати даліПровели опитування для Школи політичної аналітики НаУКМА «Культура, інформація, церква: чого українці очікують від держави», в межах Ініціативи з розвитку аналітичних центрів в Україні, яку виконує...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у березні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 73,0 п., що на 8,9 п. менше, ніж у лютому....
Читати даліПроект USAID «Демократичне врядування у Східній Україні» опублікував результати дослідження cпоживання онлайн-медіа серед мешканців cходу України, яке було проведено Info Sapiens наприкінці жовтня - початку...
Читати даліЗа даними всеукраїнського національно репрезентативного опитування Info Sapiens, проведеного 25-29 березня, 49% українців повністю або скоріше впевнені в правильності дій Президента в контексті боротьби з...
Читати даліНаскільки нам відомо, Інфо Сапієнс першими публікують результати всеукраїнського національно репрезентативного дослідження щодо епідемії СOVID-19, яке проведено не на онлайн панелях, а на базі...
Читати даліУ компанії Інфо Сапієнс цінують здоров’я та безпеку співробітників. Ми налаштували віртуальну студію телефонних опитувань для віддаленої роботи інтерв’юерів. Цей інструмент забезпечує випадкову...
Читати даліШановні клієнти, партнери, читачі! З 17.03.20 майже весь колектив Info Sapiens працює віддалено. Робота за всіма проектами відбувається в штатному режимі: – Жодних затримок в онлайн та телефонних...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у лютому Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 81,9 п., що на 7,1 п. менше, ніж у січні. Скоротилися...
Читати даліІКМ — аналітичний інструмент для оцінювання бізнес-клімату в містах, зокрема, ефективності економічного врядування. Мета запровадження ІКМ — стимулювання лідерства місцевої влади в...
Читати даліТакими є дані національно репрезентативного опитування Info Sapiens, що було проведене завдяки фінансовій підтримці Уряду Великої Британії в рамках Фонду доброго управління (Good Governance Fund) із залученням...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у січні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 89,0 п., що на 3,1 п. менше, ніж у грудні. Скоротилися...
Читати даліCьогодні відбулася презентація результатів дослідження ветеранів Міжнародної організації з міграції, в якому ми брали участь. Загалом було проведено 2 530 інтерв'ю з ветеранами та членами їхніх сімей, а...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у грудні Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 92,2 п., що на 0,5 п. більше, ніж у листопаді....
Читати даліЗа результатами опитування Omnibus Info Sapiens, 43% українців називають Новий рік найбільш важливим святом року, а також своїм улюбленим святом. Різдво люблять менше за Новий рік, але вважають це свято...
Читати даліЗа оцінками Info Sapiens для IOM Ukraine, за кордоном одномоментно працюють 1 мільйон українців (йдеться про тимчасове, а не постійне працевлаштування) – це відповідає показнику 2006 року. З 2006 до 2011 кількість...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у листопаді індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 91,7 п., що на 4,2 п. менше, ніж у жовтні....
Читати даліДмитро Беланенко провів презентацію «Цінності та соціально-політичні настрої маріупольців» під час круглого столу «30 років демократії в Маріуполі: підсумки та перспективи». Посилання на...
Читати даліЗа результатами опитування Omnibus Info Sapiens, 71% респондентів згодні, що ветерани АТО/ООС – це герої і справжні патріоти, які боролися за єдність Україн, а половина погоджується, що ветерани ATO/ООС бiльше...
Читати даліУ 2019 році аналітичний центр CEDOS провів комплексне дослідження житлової політики в Україні, яке включає репрезентативне соціологічне опитування мешканок/-ців міст України з населенням понад 100 тисяч...
Читати даліЗа результатами щомісячного опитування Omnіbus Іnfo Sapіens, 58% опитаних згодні або скоріше згодні з тим, що система ЗНО забезпечує справедливі умови вступу для всіх абітурієнтів. Також більше половини...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у жовтні індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 95,9 п., що на 1,6 п. менше, ніж у вересні. Найбільше...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у вересні індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 97,5 п., що на 1,9 п. більше, ніж у серпні....
Читати даліЗагалом 77% українців чули про протести, а 2% брали в них участь або планують взяти участь. Майже половина населення, 49%, повністю або скоріше не підтримують протести, 27% - повністю або скоріше підтримують,...
Читати даліПозитивним результатом дослідження є те, що 63% українців спробували б допомогти подрузі або близькій людині, що зазнає насильства з боку чоловіка або партнера, а 54% - втрутились би в ситуацію...
Читати даліInfo Sapiens провів опитування незайнятих жінок на замовлення Центру економічної стратегії (ЦЕС). Резюме дослідження: – Якби рівень зайнятості жінок в Україні зрівнявся з рівнем зайнятості...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за фінансової підтримки Dragon Capital, у серпні індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 95,6 п., що на 7,6 п. більше, ніж у липні. Найбільше...
Читати даліЗа результатами щомісячного опитування Омнібус Info Sapiens у липні 2019 74% українців у віці старше 16 років заявили, що якби в них була можливість вибрати країну, в якій народитися, то вони обрали б Україну. Цей...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за сприяння Dragon Capital, у липні індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 88,0 п., що на 5,5 п. більше, ніж у червні. Найбільше зросли...
Читати даліУ Верховну Раду IX скликання проходять п’ять партій: «Слуга народу» (44,4%), «Опозиційна платформа – За життя» (12,4%), Європейська солідарність (8,5%), «Батьківщина» (7,7%), «Голос» (6,1%). Про це свідчать дані...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за сприяння Dragon Capital, у червні індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 82,4, що на 0,4 п. менше, ніж у травні. Незначного зниження...
Читати даліЗа даними опитування Info Sapiens, польовий етап якого проходив 9 – 16 липня 2019 року, 53% дорослого населення України скоріше всього підуть голосувати 21 липня та оцінюють ймовірність участі в виборах на 7-10 за...
Читати далі16 липня 2019 року набуває чинності Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». За результатами щомісячного опитування Omnibus Info Sapiens, переважна більшість населення...
Читати даліЗа даними опитування Info Sapiens, польовий етап якого проходив 27 червня – 7 липня, 57% дорослого населення України скоріше всього підуть голосувати 21 липня та оцінюють ймовірність участі в виборах на 7-10 за...
Читати даліЗа даними опитування Info Sapiens, польовий етап якого проходив 26 червня – 3 липня, в 115 (Львів), 117 (Львів), 122 (Яворівський, Жовківський райони) та 124 (місто Червоноград, Сокальський район, частина...
Читати даліЕксперти Info Sapiens Дмитро Савчук та Анастасія Шуренкова взяли участь презентації дослідження Українського Центру Європейської Політики (УЦЄП) щодо обов'язкового техогляду. Одним з компонентів...
Читати даліЗа даними опитування Info Sapiens, польовий етап якого проходив 18-26 червня, на момент опитування до Верховної Ради пройшли б 5 партій: «Слуга народу» (38,6% від загального населення та 45,5% від тих, хто визначився...
Читати даліЗа даними опитування Info Sapiens, польовий етап якого проходив 15-25 червня, на момент опитування до Верховної Ради пройшли б 5 партій: «Слуга народу» (39,3% від загального населення та 46,5% від тих, хто визначився...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за сприяння Dragon Capital, у травні індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 82,8, що на 11,2 п. більше, ніж у квітні. Найбільше зросли...
Читати даліІнна Волосевич презентувала дослідження зайнятості і добробуту жінок, проведене у співпраці з Ring Ukraine, під час бізнес-сніданку WELDI «Knowing Your Value», організованому Американською торговельною палатою в...
Читати даліДослідниці Info Sapiens Варвара Поднос та Анастасія Шуренкова взяли участь в презентації дослідження для проекту «Забути про вік. Forget about age 1+1 media.» Мета проекту – зруйнувати стереотипи про те, що вік має...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за сприяння Dragon Capital, у квітні індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 71,6, що на 6,3 п. більше, ніж у березні. Найбільше зріс індекс...
Читати даліНаціональне опитування щодо громадянського залучення було проведене на замовлення Пакту в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» (USAID)[1]. Нижче наведено ключову інформацію з...
Читати даліЄвгенія Близнюк наводить дані опитування Info Sapiens для Сorestone Group в статті «Медийное эхо: какие медиа помогли Зеленскому стать президентом.» Откуда вы получаете политические и экономические...
Читати даліПершочерговими кроками новообраного Президента на посаді, на думку іноземних інвесторів, мають бути демонстрування ефективних заходів боротьби з корупцією, призначення реформаторів з високою...
Читати даліІнна Волосевич презентувала результати дослідження обізнаності про ризики торгівлі людьми серед уразливих дітей та молоді в Україні для Представництва МОМ в Україні, яким керувала при роботі в GfK...
Читати даліЯк, де та хто голосував за майбутнього Президента України. За Володимира Зеленського в другому турі Виборів Президента України проголосували 72,8% виборців. Чинний президент України Петро Порошенко...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за сприяння Dragon Capital, у березні індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 65,3, що на 1,7 п. менше, ніж у лютому. Найбільше знизився...
Читати даліВідділення інтенсивної терапії (“реанімації”) відкриті для відвідувачів уже три роки. Вільний доступ для родичів чи знайомих пацієнтів дозволений наказом МОЗ України №592. Водночас результати...
Читати даліПід час марафону ТСН «Вибір країни» Алла Мазур оголосила результати ексклюзивного екзит-полу Згідно з результатами екзит-полу, який на замовлення ТСН провели Kantar TNS та Info Sapiens, до другого туру...
Читати даліОпитування 16 – 25 березня: Володимир Зеленський набирає 27% голосів тих, хто прийде на вибори, Петро Порошенко – 19%, Юлія Тимошенко – 15%, Юрій Бойко - 11%, Анатолій Гриценко - 10%. Вибірка обсягом у 1075...
Читати даліЗа даними Омнібусу Info Sapiens у лютому цього року 9% українців старше 16 років зазначили, що в їх домогосподарстві є ті, хто готовий продати свій голос. Також 75% українців зазначили, що ніхто в їхньому...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за сприяння Dragon Capital, у лютому індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 67,0, що на 1,4 п. більше, ніж у січні. Найбільше зросли індекси...
Читати даліОскільки відео включає тільки фрагменти інтерв’ю, коротко наводимо відповіді на основні питання: - Чи точна наука соціологія? Так. - Чи може вона спрогнозувати результати виборів? Ще не було ситуації,...
Читати даліОпитування 23 лютого – 4 березня: Володимир Зеленський набирає 24% голосів тих, хто прийде на вибори, Петро Порошенко – 20%, Юлія Тимошенко – 13%. Анатолій Гриценко та Юрій Бойко набирають по 8%, але...
Читати даліЗа даними Омнібусу Info Sapiens у лютому 2019 61% українців старше 16 років підтримали б впровадження гендерних квот для збільшення представництва жінок у Верховній Раді, а 22% висловилися проти. Жінки...
Читати даліНа тренінгу на реальних прикладах з досліджень розглядалися питання: – коли доцільніше зробити фокус-групову дискусію, а коли – глибинне інтерв’ю? – що передбачає репрезентативність вибірки...
Читати даліОпубліковано рейтинг 2019 WJP Rule of Law Index®, але Україна брала в ньому участь в 2017 році (кожна країна бере участь в індексі що кілька років). Тоді дані GfK Ukraine (дослідження проводили нинішні працівники Info Sapiens)...
Читати даліНовое время опублікувало портрети електоратів кандидатів за даними Info Sapiens. Статтю Максима Бутченка "Портрет їхнього виборця" ви можете прочитати за посиланням. Інна Волосевич поділилася...
Читати даліЗа даними дослідження Info Sapiens «Споживчі настрої в Україні», що здійснюється за сприяння Dragon Capital, у січні індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 65,7, що на 3,4 п. більше, ніж у грудні 2018. Найбільше зросли...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліІнна Волосевич презентувала дані дослідження «Настрої та оцінка загроз українцями», проведеного силами Центру «Соціальний моніторинг», «Українського інституту соціальних досліджень ім. О.Яременка»,...
Читати даліЗгідно з результатами соціологічного дослідження «Настрої та оцінка загроз українцями», проведеного силами Центру «Соціальний моніторинг», «Українського інституту соціальних досліджень ім....
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження Індексу соціальної згуртованості та примирення можна на сайті дослідження за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження Індексу соціальної згуртованості та примирення можна на сайті дослідження за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження Індексу соціальної згуртованості та примирення можна на сайті дослідження за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження Індексу соціальної згуртованості та примирення можна на сайті дослідження за...
Читати даліУ БФ «Право на захист» відбулася презентація результатів дослідження ринку праці в Київській та Харківській областях із метою виявлення потенційних компаній/організацій для подальшого...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за посиланням...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження реінтеграції Донбасу можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати далі...
Читати далі...
Читати далі...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за посиланнями нижче. Завантажити звіт в форматі .pdf Завантажити презентацію в форматі...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за посиланням, а також на...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліСтаття англійською за посиланням. Відео презентації можна переглянути за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за посиланням. Презентацію можна переглянути за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за посиланням нижче. Завантажити звіт в форматі...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати даліБільш детальніше ознайомитись з результатами дослідження можна за...
Читати далі