Бульвар Лесі Українки 34, 2-й під’їзд, 6-й поверх
Київ, 01133, Україна
Вадим має 15-річний досвід роботи у галузі досліджень.
З вересня 2018 року директор Info Sapiens.
В 2003-2018 роках працював у Відділі польових досліджень GfK Ukraine, в 2013-2018 роках – заступник операційного директора GfK Ukraine. Кількість проведених польових проектів за роки роботи у GfK перевищує 1000.
Вадим спеціалізується на складних проектах, зокрема, він організовував опитування таких важкодосяжних груп, як роми, ЛЖВ, безпритульні, ув’язнені та багато інших. Протягом роботи в GfK він відповідав за організацію всіх видів якісних та кількісних досліджень, з 2008 року почав будувати онлайн панель GfK Ukraine та був відповідальним за розвиток онлайн опитувань.
Отримав диплом магістра з електроніки Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».
Інна має 15-річний досвід роботи у галузі досліджень.
3 січня 2019 року – заступниця директора Info Sapiens
В жовтні-грудні 2018 року – керівниця Відділу соціально-політичних досліджень Іpsos Ukraine.
В 2007-2018 роках працювала в GfK Ukraine, в 2015-2018 роках – керівниця Відділу соціально-політичних досліджень GfK Ukraine.
В 2006-2007 роках працювала на посаді дослідниці відділу телеметричних досліджень на телеканалі «Інтер».
В 2004-2006 роках обіймала посаду головного консультанта в Центрі сприяння інституційному розвитку державної служби, де відповідала за проведення опитувань державних службовців.
Інна є членом ESOMAR, Міжнародної соціологічної асоціації (ISA), Асоціації з вивчення національностей (ASN).
Кількість досліджень, якими Інна керувала або до яких була залучена, працюючи в GfK Ukraine, перевищує 600. Cеред її клієнтів представники багатьох міжнародних та громадських організацій (агентства ООН, проекти USAID, GIZ, Фонд Еберта, CEDOS, ЦЕС, Сorestone Group, «Кальміуська група», тощо), політичних сил, бізнес-структур, державних органів (ЦГЗ МОЗ України, НАЗК та інші) та ЗМІ.
Інна спеціалізується на соціально-політичних дослідженнях, тому що кожен рік приносить їй відкриття нових аспектів та трендів громадської думки, нових методів досліджень та нових «світів» окремих груп населення (наприклад, в 2018 році вона відкрила для себе світ людей з психічними захворюваннями). Водночас вона має і суттєвий досвід проведення маркетингових досліджень, зокрема, для Dragon Capital, METRO Cash & Carry, OLX, OMD Media Direction Ukraine.
Інна намагається спрогнозувати для себе результати тих чи інших опитувань і нерідко їй це вдається, але далеко не завжди, тому навіть після 15 років роботи кількість відкриттів, а відтак і цікавість, і пристрасть до досліджень не зменшуються. Вона вважає свою роботу схожою на роботу детектива, що шукає відповіді на питання, поставлені Клієнтом.
Отримала диплом з відзнакою магістра соціології Національного університету «Києво-Могилянська Академія».
Олег має 23-річний досвід роботи у галузі досліджень.
З вересня 2018 року керівник проектів та програм Info Sapiens.
В 1996-2018 роках працював керівником відділу обробки даних GfK Ukraine.
Кількість проведених проектів за роки роботи у GfK перевищує 1000. Олег розробив програмне забезпечення для проведення СATI (Computer assisted telephone interview) та СAPI (Computer Assisted Personal interview).
Отримав диплом магістра з автоматизації методів досліджень Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».
Якщо у вас є питання щодо досліджень, ми завжди раді Вам допомогти в цьому.
Зв'яжіться з нами