Бульвар Лесі Українки 34, 2-й під’їзд, 6-й поверх
Київ, 01133, Україна
Дослідницька агенція Info Sapiens (з лат. informatio – інформація, sapiens – мудрий, розумний) спеціалізується на проведенні досліджень громадської думки, поведінкових замірах та аналізі даних з вторинних джерел. У сучасному світі обсяги інформації експоненційно зростають, і тому робота з нею стає дедалі складнішою. Наша агенція створена для того, щоб:
1. Розумно збирати інформацію, зокрема:
правильно відбирати респондентів. Клієнти часто запитують, чи достатнім є той чи інший розмір вибірки, але не менш важливим є суворе дотримання процедур відбору респондентів – якщо респонденти відібрані невипадково, із порушеннями методології, навіть найбільша вибірка покаже спотворений результат. Такі стандарти сучасних соціологічних досліджень почали формуватись у США, коли журнал Literary Digest опитав 2,3 млн американців і неправильно спрогнозував результат виборів, тоді як Джордж Гелап, опитавши 5 тис. осіб на базі правильно сформованої вибірки, дав правильний прогноз.
при опитуванні важливо правильно поставити запитання: формулювання має бути однозначним, зрозумілим усім респондентам (в тому числі, наприклад, людям без середньої освіти), неманіпулятивним і бажано протестованим під час пілотного дослідження. Респондент повинен мати право обрати мову опитування, і формулювання запитання українською та російською мовою мають бути максимально близькими за змістом.
2. Розумно перевіряти інформацію: зокрема, чи дійсно інтерв’ю або інший вид збору даних мали місце? Чи дотримувався інтерв’юер методології? Чи всі запитання були поставлені? Інфо Сапієнс застосовує 5 видів контролю якості даних: телефонний, особистий, програмний, геолокаційний та ведення бази даних респондентів.
3. Робити розумні висновки. Для більшості клієнтів недостатньо описати отримані дані, потрібно також сформулювати висновки та рекомендації, що з цими даними робити далі.
Якщо у вас є питання щодо досліджень, ми завжди раді Вам допомогти в цьому.
Зв'яжіться з нами