Бульвар Лесі Українки 34, 2-й під’їзд, 6-й поверх
Київ, 01133, Україна

Цільові групи досліджень:

  •   населення України
  •   мешканці непідконтрольних територій та територій, постраждалих від війни, ВПО, учасники АТО
  •   вразливі та/або важкодоступні групи (трудові мігранти, люди з інвалідністю, роми та інші етнічні меншини, ЛГБТІК, жінки комерційного сексу, споживачі наркотиків, ЛЖВ, безпритульні, ув’язнені, діти-сироти, особи без громадянства та інші)
  •   еліта, заможні верстви, споживачі різних товарів та послуг, іноземці
  •   експерти
  •   працівники організацій та підприємств, представники тих чи інших професій

Омнібус

Омнібус - це щомісячне національно репрезентативне опитування, що проводиться на замовлення кількох клієнтів методом особистих інтерв’ю вдома у респондента. Кожен Клієнт отримує відповіді на власні запитання та додатково відповіді на запитання з блоку соціально-демографічних характеристик респондента. Обсяг вибірки Омнібусу становить 1000 інтерв’ю. При невеликій кількості запитань це найдешевший вид опитувань.

Телефонні опитування

Телефонні опитування з дзвінками на мобільні телефони – при тривалості інтерв’ю до 20 хвилин це саме той метод, який дозволяє отримати дані швидко (навіть за кілька днів), якісно (всі інтерв’ю записуються, і фальсифікації або пропуски запитань виключені на 100%) та недорого у порівнянні з особистими інтерв’ю. За даними Омнібусу Info Sapiens, 92% населення України користуються мобільним зв’язком, що дозволяє побудувати національно репрезентативну вибірку. Info Sapiens має власну CATI-студію для проведення телефонних опитувань на 60 робочих місць, де працюють 120 інтерв'юерів.

Онлайн-опитування

Онлайн-опитування – за даними Омнібусу Info Sapiens, 65% населення України користуються Інтернетом, що дозволяє побудувати репрезентативну вибірку тільки для мешканців міст до 55 років. Info Sapiens має онлайн-панель на 32 000 респондентів.

Особисті інтерв’ю

Опитування методом особистих інтерв’ю – Info Sapiens має національну мережу інтерв'юерів та супервайзерів (близько 800 осіб), щомісяця ми проводимо близько 16 000 особистих інтерв’ю. Інтерв’ю з використанням планшетів підвищують якість збору даних (Info Sapiens має 140 планшетів для проведення особистих інтерв’ю).

Якісні методи дослідження

Якісні методи дослідження – в середньому Info Sapiens щомісяця проводить близько 40 фокус-групових дискусій та 60 глибинних інтерв'ю. Також ми маємо досвід проведення спостережень та етнографічних досліджень.

Кабінетні дослідження

Кабінетні дослідження – дослідники Info Sapiens мають досвід з проведення кабінетних досліджень і триангуляції даних у різних сферах.

Тренінги

Експертка з досліджень Info Sapiens та викладачка НаУКМА Тетяна Костюченко проводить тренінги з проведення опитувань, дослідницьких тендерів, аналізу даних. Тетяна проводила тренінги для різних громадських, міжнародних організацій та наукових закладів, зокрема, після початку роботи в Іnfo Sapiens вона провела тренінг для Програми УКУ з управління благодійними фондами.

Послуги з обробки даних

Послуги з обробки даних – Info Sapiens пропонує іншим дослідницьким агенціям послуги з обробки даних.

Якщо у вас є питання щодо досліджень, ми завжди раді Вам допомогти в цьому.

Зв'яжіться з нами