Дослідники Info Sapiens взяли участь у презентації результатів дослідження «Барометр настроїв споживачів у енергетиці за 2018 — 2020 роки». Дослідження було проведено на завмолення DiXi Group у рамках проєкту USAID «Прозорість Енергетичного Сектору». Ініціатива досліджує обізнаність українців у питаннях енергетики, а також їхні оцінки щодо діяльності в цій сфері.
В листопаді-грудні 2020 року компанія Info Sapiens опитала 3723 респондентів віком від 18 років, які проживають в усіх регіонах України (окрім наразі непідконтрольних уряду територій). Перша хвиля інтерв’ю відбулася у 2018 років і проводилася тією самою дослідницькою командою.
Згідно з результатами дослідження, 73% респондентів знають про обсяги свого споживання (з 2018 року показник збільшився на 15 пунктів). Зросла й обізнаність у субсидіях (61%), цінах і тарифах (54%).
Як наголосили дослідники, хоча готовність населення сплачувати за якісне інформування досі відносно мала, з’явилося більше охочих скористатися відповідними послугами (19%).
Окрім опитування населення, дослідження включало також проведення 25 глибинних інтерв’ю з експертами ринку: 15 – з представниками енергетичного бізнесу та 10 – з представниками видобувних компаній.
Детальніше з результатами дослідження можна ознайомитися зі звіту та відео-презентації.